MINI Cabriolet şi MINI Clubman

MINI Cabriolet şi MINI Clubman

Auto & Moto · 0 · Citit de 313 ori · 18 Noi 2015


MINI a pregătit o dublă premieră americană pentru Salonul Auto de la Los Angeles (20-29 noiembrie) – MINI Cabriolet şi MINI Clubman. Noile modele oferă oportunitatea unui noi categorii de clienţi să descopere experienţa specială MINI, combinaţia unică de design construit pe o tradiţie puternică, caracterul premium, posiblităţi nelimitate de personalizare şi dinamica tipică de go-kart. În acelaşi timp la Los Angeles va fi marcată aniversarea unui model de succes al mărcii: modelul MINI Countryman cu numărul 500 000 va fi prezentat în cadrul salonului.

Despre MINI Cabriolet
MINI Cabriolet este un model emoţional cu un design pe măsură. Îşi păstrează însă o imagine sportivă. În spiritul mărcii, păstrează proporţiile caracteristice cu suprafeţe puternic sculptate şi o siluetă alungită dinamic, oferind o interpretare actualizată a elementelor clasice de design ale mărcii: faruri rotunde şi stopuri cu contururi cromate, grilă hexagonală a radiatorului sau montanţii de culoare negară.

Soft top-ul textil de calitate este oferit cu mecanism de deschidere/închidere complet automat, precum şi funcţie de culisare a acoperişului. În premieră, acţionare este complet electrică şi, prin urmare, foarte silenţioasă. O altă noutate este soft top-ul MINI Yours cu grafică Union Jack ţesută. Deschiderea şi închiderea acoperişului şi a geamurilor laterale se face în 18 secunde şi este posibilă şi în timpul călătoriei, la viteze de până la 30 km/h. Volumul portbagajului a fost extins cu aproximativ 25%, la 215 litri cu acoperişul închis şi 160 de litri cu acoperişul deschis. Echiparea standard include spătare spate cu rabatare divizată, facilitate extinsă de încărcare şi funcţie Easy Load.

Lansare pe piaţă a noului MINI Cabriolet este pregătită pentru anul viitor cu trei variante de motorizare (consum mediu mixt: 6,0-3,8 l/100 km; emisii CO2: 139-100 g/km); generaţie nouă de motoare cu tehnologie MINI TwinPower Turbo Technology; motor pe benzină, cu trei cilindri, care dezvoltă 100 kW/136 CP la MINI Cooper Cabriolet, motor pe benzină, cu patru cilindri, care oferă 141 kW/192 CP la MINI Cooper S Cabriolet, motor diesel cu trei cilindri care dezvoltă 85 kW/116 CP la MINI Cooper D Cabriolet.

Despre MINI Clubman
Cu patru uşi, emblematicile uşi divizate în spate, cinci locuri şi un interior spaţios şi versatil, noul MINI Clubman aduce conceptul clasic de caroserie shooting brake într-o interpretare modernă, dar şi în segmentul premium al clasei compacte. De asemenea, cel mai recent model este şi cel mai mare al noii generaţii MINI. Cu un plus de spaţiu, un interior redesenat şi un accent deosebit pe calitate materialelor şi rafinament, noul Clubman se poziţionează ca vârful de gamă al mărcii MINI.

Automobilul este mai lung cu 27 de centimetri şi mai lat cu 9 cm decât MINI Hatch cu cinci uşi, iar ampatamentul este mai lung cu 10 centimetri. Portbagajul maşinii are un volum de 360 de litri şi poate fi extins la un maximum de 1.250 de litri prin rabatarea spătarului banchetei în raport 40:20:40. Noul MINI Clubman oferă astfel cel mai înalt nivel practic întâlnit vreodată la MINI.

Noul MINI Clubman debutează cu trei variante de motorizare folosind cea mai nouă generaţie de propulsoare dispunând de tehnologie MINI TwinPower Turbo pentru un temperament sportiv şi o eficienţă remarcabilă.

MINI Cabriolet este un model emoţional cu un design pe măsură. Îşi păstrează însă o imagine sportivă. În spiritul mărcii, păstrează proporţiile caracteristice cu suprafeţe puternic sculptate şi o siluetă alungită dinamic, oferind o interpretare actualizată a elementelor clasice de design ale mărcii: faruri rotunde şi stopuri cu contururi cromate, grilă hexagonală a radiatorului sau montanţii de culoare negară.

Soft top-ul textil de calitate este oferit cu mecanism de deschidere/închidere complet automat, precum şi funcţie de culisare a acoperişului. În premieră, acţionare este complet electrică şi, prin urmare, foarte silenţioasă. O altă noutate este soft top-ul MINI Yours cu grafică Union Jack ţesută. Deschiderea şi închiderea acoperişului şi a geamurilor laterale se face în 18 secunde şi este posibilă şi în timpul călătoriei, la viteze de până la 30 km/h. Volumul portbagajului a fost extins cu aproximativ 25%, la 215 litri cu acoperişul închis şi 160 de litri cu acoperişul deschis. Echiparea standard include spătare spate cu rabatare divizată, facilitate extinsă de încărcare şi funcţie Easy Load.

Lansare pe piaţă a noului MINI Cabriolet este pregătită pentru anul viitor cu trei variante de motorizare (consum mediu mixt: 6,0-3,8 l/100 km; emisii CO2: 139-100 g/km); generaţie nouă de motoare cu tehnologie MINI TwinPower Turbo Technology; motor pe benzină, cu trei cilindri, care dezvoltă 100 kW/136 CP la MINI Cooper Cabriolet, motor pe benzină, cu patru cilindri, care oferă 141 kW/192 CP la MINI Cooper S Cabriolet, motor diesel cu trei cilindri care dezvoltă 85 kW/116 CP la MINI Cooper D Cabriolet.

Despre MINI Clubman
Cu patru uşi, emblematicile uşi divizate în spate, cinci locuri şi un interior spaţios şi versatil, noul MINI Clubman aduce conceptul clasic de caroserie shooting brake într-o interpretare modernă, dar şi în segmentul premium al clasei compacte. De asemenea, cel mai recent model este şi cel mai mare al noii generaţii MINI. Cu un plus de spaţiu, un interior redesenat şi un accent deosebit pe calitate materialelor şi rafinament, noul Clubman se poziţionează ca vârful de gamă al mărcii MINI.

Automobilul este mai lung cu 27 de centimetri şi mai lat cu 9 cm decât MINI Hatch cu cinci uşi, iar ampatamentul este mai lung cu 10 centimetri. Portbagajul maşinii are un volum de 360 de litri şi poate fi extins la un maximum de 1.250 de litri prin rabatarea spătarului banchetei în raport 40:20:40. Noul MINI Clubman oferă astfel cel mai înalt nivel practic întâlnit vreodată la MINI.

Noul MINI Clubman debutează cu trei variante de motorizare folosind cea mai nouă generaţie de propulsoare dispunând de tehnologie MINI TwinPower Turbo pentru un temperament sportiv şi o eficienţă remarcabilă.

Lasă un comentariu